sâmbătă, 5 noiembrie 2022

Natura - izvor de remedii

 Pentru ca stiu ca multi dintre oamenii cu care lucrez pe partea de branding personal au multe provocari cu criticul interior care nu le da pace ("nu sunt suficient de bun", "cine sunt eu sa vorbesc despre asta?" "daca o sa fiu judecat" - suna cunoscut?) am o noua invitatie pentru tine.



Am lansat editia 3 a programului Stress to Joy - o calatorie de 7 saptamani in care inveti si iti antrenezi cei 3 muschi mentali pentru a trece de la stress si autosabotare la calm si emotii contructive oricand iti doresti.


Metoda pe care o folosesc a fost validata printr-un research pe 500 000 de oameni si se preda si la universitatea Stanford.


Atleti, antreprenori de succes din Silicon Valley, studenti si CEO din companii din topul Fortune 500 folosesc aceasta metoda lansata de Shirzad Chamine, profesor Stanford si seful celei mai mari organizatii de coaching din lume, CTI pentru a-si antrena mintea si a obtine super performanta.


Eu am studiat aceasta metoda intr-un program de certificare de 6 luni in Statele Unite si o folosesc in munca mea de coach cu clientii pe care ii am in fiecare zi.


Programul te va invata cum functioneaza creierul si emotiile tale, cum sa iti gestionezi stress-ul in momente dificile si te va echipa cu instrumente pe care sa le folosesti in orice moment dificil, de la o cearta cu partenerul de viata la o veste proasta sau un feedback negativ la job.


Obiectivul meu la finalul acestui program este sa fii un om informat si in control asupra emotiilor si gandurilor tale, sa intelegi cum functionezi si sa iti folosesti mintea in avantajul tau, nu pentru sabotare (cum, probabil, se intampla acum).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografii care ies din cabina foto

 Fotografiile care "ies din cabina foto" sunt adesea asociate cu un stil mai spontan și mai autentic, oferind o privire în culisel...