miercuri, 18 decembrie 2019

Ultimele vizionari despre cabina foto

Ce am urmarit in ultima vreme despre cabina foto?

In ultima vreme am urmarit canalele vlogarilor despre cabine foto. Si spre surprinderea mea ce am aflat? ei bine ca nu se castiga chiar asa de mult din vloghing (de la google) cat se zvoneste. Mai mult castigi din parteneriate cu duverse firme la care sa le faci reclama prin videourile tale postate. Unul dintre cei mai populari vlogari Selly prin 2018 (ca de atunci am gasit statisticile ) castiga undeva la putin peste 800 euro , bine ca el nu creaza continut despre cabina foto. Dar am vazut desule canale si despre cabine foto. In ori ce caz crearea de continut in engleza ti-ar putea aduce de peste 6 ori mai mare pentru ca world wide reclama este mult mai bine platita si chiar si publicul este mai numeros. 
Si ca sa nu plecati fara idei de la citirea acestui articol va voi lasa cateva idei de vlogar pe doneniul foto sau a cabinelor foto:


  1. Review la canere foto sau cabine foto- cum iti construiesti acasa cabina foto, ce este o cabina foto, cat poti castiga cu o cabina foto
  2. Tutoriale despre fotografie- lectii de fotografie, tutoriale bazate pe tene fotografice sau tipuri de fotografie
  3. Micronise - fotografia de noapte, fotografia de sport, fotojurnalismul, etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografii care ies din cabina foto

 Fotografiile care "ies din cabina foto" sunt adesea asociate cu un stil mai spontan și mai autentic, oferind o privire în culisel...